Dobrodružství mých vlasů

31.07.2017 18:58

Dobrodružství mých vlasů

Jsem jeden z těch lidí, který je tak trochu závislý na barvení vlasů. Ten úžasný pocit, když umýváte čerstvě nabarvené vlasy a pod nánosem barvící směsi se začně rýsovat vaše nová barva. Ahh. Myslím, že spousta lidí to vidí stejně. Než se však dostaneme do fáze smývání, musíme podstoupit někdy zdlouhavou a občas složitou barvící proceduru.

Historie barvení mých vlasů se datuje přibližně do roku 2013. Jsem přírodní blondýna, takže to nemám s barvením příliš těžké. V této době mě moje přírodní barva, dá se říci, otravovala. Blonďatá jsem si připadala moc nevýrazná, a proto jsem se nechala od maminky obarvit na hnědo. >Také jsem jednu dobu měla vlasy podbarvené na hnědo a červeno. A věřte, či ne, nevypadalo to tak šíleně, jak si nejspíš představujete.< Od té doby jsem však vystřídala různé odstíny hnědé. Vždy jsem byla s barvou spokojená, ale nakonec jsem se pokusila vrátit k blonďaté...což moc dobře nedopadlo. I přestože odrůstání vlasů je peklo, vypadala jsem jako bych na hlavě měla spíše svatozář. Mořská voda mi naštěstí pomohla zbytky hnědé vymýt a nakonec jsem skončila tak trochu zrzavá. >Dodnes si někteří mí spolužáci z gymplu myslí, že jsem přírodní zrzka. Což dnes považuji za kompliment, ovšem na začátku prváku mi to z nějakého důvodu přišlo spíše jako urážka.

 

Zde můžete vidět, mé krásné odrosty :)

A tak se nepoučitelná Eva obarvila znovu na hnědo a nechala barvu zase odrůstat, až se konečně dostatečně přiblížila blonďaté. >Někdy v této době jsem již experimetovala s hnědou Hennou, ale moc to nevyšlo. Neuměla jsem ji ještě namíchat a nevěděla jsem, kolik času je potřeba na obarvení.Největší problém na barvení vlasů je ztráta kvality a následné vypadávání. Po jednom obarvení hnědou barvou mi vlasy začaly docela hojně padat a navíc se lámaly. A proto jsem sáhla po alternativě - Henna.

Barvení hennou se výrazně liší od barvení běžnými ,,chemickými" barvami. Trvá několik hodin a výsledný efekt nikdy není takový, jaký jste očekávali podle obrázku na krabičce. Proto nejspíš tolik lidí upřednostňuje chemické barvy. Také tomu napomáhá nevědomost a různé mýty o Henně. Ve zkratce vám zde vypíšu jednotlivé plusy a mínusy Henny:

Plusy

1. Henna neničí vlasy. A za to dám ruku do ohně. Ano, vysušuje, ale moje vlasy po ní byly vždy v pořádku, nepadaly a kvalita byla znát. 

2. Henna se nevymývá rychleji než chemické barvy. Dokonce bych řekla, že drží lépe než některé druhy barev. 

3. Je levná. (Pokud si ovšem nekupujete kvalitnější Hennu. V kvalitě se odráží cena.)

Mínusy

1. Nikdy není jisté, že vám chytne. (např. mně nechytá černá)

2. Barvení trvá dlouho.

Hennu všema deseti doporučuji všem. Sama jsem ji používala témeř rok. Čímž se dostávám do další fáze mého života. Života zrzky. Nějak, ani úplně přesně nevím jak, jsem se rozhodla obarvit Hennou na zrzavo a s tou barvou jsem byla natolik spokojená, že jsem vůbec neměla v plánu ji měnit. Ale pak najednou...

Napůl zrzavá, napůl černá. Ano, přesně takto nyní vypadají mé vlasy. Barvení to nebylo jednoduché, ale jsem s tím spokojená. Původní plán byl obarvit si hlavu napůl černou a napůl rezavou Hennou, ale ten bohužel selhal ve chvíli, kdy jsem zjistila, že mi černá Henna chytá velmi světle modře a i tato světlounká modrá se po dvou sprchách smyje. Proto jsem nakonec použila L´Oréal Paris. Konkrétně Casting Créme Gloss, který napoprvé chytl na velmi tmavou hnědou. Později jsem to spravila barvou L´Oréal Paris Préférence. A to už jsem si myslela, že budu konečně černovlasá, ale >a možná je to dobře< se barva vymývá rychlostí světla. >Ano, trochu nadsázka.

Každopádně, moje cesta nyní vede zpět k Henně, protože už mi začíná chybět. Takže kdo ví, třeba budu za půl roku zase zrzavá. ;)  

 

Dobrodružství mých vlasů

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Kontakt

mysillybrain